ÎNTREBĂRI FRECVENTE
În cazul în care nu găsiţi răspunsul dorit în secţiunea următoare, nu ezitaţi să ne contactaţi la departamentul nostru de Asistenţă Clienţi:
Telefon: 0723 907 909
E-mail: office@sbaby.ro

COMENZILE ON-LINE

Cat dureaza comanda?
Termenul de executie produselor este 21 zile calendaristice, dupa plasarea comenzii veti primi mail cu termenul stabilit.

Ce metode de plată acceptaţi?
Pentru produsele executate la comanda  preluam avans 50 %, iar diferenta se achita la livrare prin curier.
Dupa confirmarea comenzii se emite factura proforma pentru avans 50 %.
Plata se efectueaza prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul firmei. Specificati la detalii platii numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in mail-ul de confirmare a inregistrarii comenzii.
Dupa confirmarea platii comanda se trimite in lucru.

 
LIVRAREA PRODUSELOR

Costul transportului
Costul transportului este 25-40 lei (daca nu sunt km suplimentari) (pe teritoriul României).

 
Cat dureaza livrarea
Din momentul in care comanda a fost finalizata si predata catre curier ar trebui sa fie livrata în termen de 3-6 zile lucrătoare.
 
Colete care nu pofi livrate
In cazul in care curierul nu va poate livra coletul, se va face o noua  incercare. Daca si aceasta va esua, coletul va fi depozitat pentru o perioada scurta in depozitul local al curierului si apoi va fi returnat automat catre Sbabyshop.ro
 
 
Livraţi produse şi în afara României?
Expediem comenzile în România si tarile UE, iar costul transportului difera in functie de tara.
 
Există o metodă de verificare a stadiului livrarii?
Verificarea stadiului comenzii se face prin accesarea site-ului curierului  utilizand numarul de AWB din e-mailul de confirmarea trimiterii coletului.
 
Ce fac daca am primit produs gresit, minus sau defect?
Pentru orice problemă legată de produse, servicii sau alte nelămuriri, Va rugam sa ne contactati pe mail office@sbaby.ro sau tel. 0723 907 909 intr-un termen de 48 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situatia. Veti primi un raspuns in maxim 24 de ore. Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii nu vor fi luate in considerare.

 
GARANTIE
La Sbabyshop.ro ne bucuram de o calitate exceptionala a produselor noastre.
Atentia la detalii si controlul calitatii este o parte importanta a functionarii noastre.
Urmatoarele garantii limitate au fost furnizate de Sbabyshop.ro „cumparatorului initial” al produselor sub marca noastra comerciala. Prevederile de garantie se vor aplica expertizei de specialitate a unui reprezentant autorizat al Sbabyshop.ro sau a unui specialist certificat in produse textile.
Daca un serviciu solicitat pentru schimbarea unui produs nu mai este valabil, Sbabyshop.ro isi rezerva dreptul de a inlocui produsul de schimb cu materiale/ calitate egala sau mai buna. Produsele de schimb pot diferi putin in nuanta culorii fata de original, datorita fluxului mare de comenzi rolele de material se schimba frecvent. Pentru a obtine servicii de garantie pentru produse de schimb sau pentru modificari solicitate in termenul stabilit, cumparatorul trebuie sa respecte cerintele stabilite in aceasta garantie. Sbabyshop.ro isi rezerva, de asemenea, dreptul de a solicita expedierea tuturor obiectelor deteriorate la centrul de distributie in ambalajul original inainte sau dupa modificari sau inlocuiri. Orice articole modificate sau inlocuite in cadrul acestei garantii limitate vor fi acoperite numai pentru durata ramasa a timpului initial de garantie. Orice modificari ale designului original, vor anula in mod automat acoperirea acestei garantii.

 
POLITICA DE RETURNARE SI SCHIMBURI
Produsele Sbabyshop.ro sunt personalizate la comanda. Acceptam anularea in termen de 24 de ore de la data confirmarii comenzii si revizuirile comenzilor in termen de 5 zile lucratoare de la confirmare; nu pot fi efectuate alte modificari dupa acest interval de timp si nu se pot rambursa comenzi. Avand in vedere aspecte inerente legate de produsele pentru copii si reglementarile legislatiei in vigoare, nu acceptam schimburi sau returnari pentru niciunul dintre produsele noastre.


DEMERS DE REVENDICARE GARANTIE
Daca exista un defect sau o deteriorare despre care considerati ca aceasta garantie se aplica, trebuie sa ne contactati la adresa de mail office@sbaby.ro
Documentul original de vanzare si primirea/dovada platii sunt necesare pentru indeplinirea acestei garantii. Toate cererile de daune legate de transport si/sau manipulare trebuie sa fie facute in termen de 48 ore de la primirea bunurilor. Orice revendicare pentru service si/sau inlocuire in garantie trebuie sa fie insotita de informatii, cum ar fi dovada foto si documentatia care sustine reclamatiile facute. Daca este identificat un defect si/sau daune garantate, clientul trebuie sa contacteze Sbabyshop.ro la adresa de mail suport@sbaby.ro pentru a stabili procedura.
Daca locuiti in afara zonei noastre de livrare sau daca v-ati mutat de la adresa initiala de livrare, este posibil sa fiti responsabil de taxele de serviciu si/sau costul de livrare pentru returnarea produsului catre Sbabyshop.ro